Anmeldelse

Hei igjen dere!

N er det en liten stund siden sist igjen og det er s utrolig mye jeg m gjre. Som jeg nevnte for dere er jeg ferdig i militret og har begynt p skole (noe som tar en del tid), i tillegg til at jeg har ftt meg jobb ved studiene som ogs tar en del av fritiden min. Har ogs hatt noen innspillingsjobber, noe som har begynt komme ut allerede hvor jeg fr fine tilbakemeldinger fra venner og bekjente.

Jeg som s utrolig mange av dere har vel hrt og vet hvem Cezinando er? Han er jo en utrolig flink artist som tilsynelatende er seg selv 100% og ikke skammer seg over det. Han kom ut med et nytt album for bare et par dager siden og jeg er rett og slett forelsket i det. Jeg har sett p VG og lignende at han har ftt svrt gode anmeldelser og jeg tenkte bare jeg skulle skrive litt om albumet selv. Personlig har jeg aldri skrevet en anmeldelse eller liknende fr s dette kan bli interessant. Jeg sitter hrer p det akkurat n og det er s utrolig mange fine flelser som formidles i musikken hans, han er en av de f artistene som virkelig fr meg til fokusere like mye p tekst som p melodi. Han tar virkelig opp realistiske problemer og erfaringer med at ikke alle er som alle og at alle opplever feks ting som oppvekst, kjrlighet, flelser osv helt ulikt.

Sangene hans gr rett inn i meg og en god del andre og skaper en reaksjon i en positiv retning, personlig elsker jeg at han tar opp ting som dette som kan ses p som litt tabu i dagens samfunn. Og da tenker jeg p hvorvidt gutter i dette samfunnet tr snakke om og vise flelser, han selv synger om at han bde trenger noen, at han grter, at barndommen var angstfylt og litt problematisk. Disse psykiske temaene elsker jeg at han tar opp for vre med bryte ned de ulike kjnnsnormene som finnes i samfunnet med tanke p flelser og mer. Det er ikke bare i flelsesmomentet han bryter med normene men hele fremtredenen hans er helt sregen og fri. Derfor synes jeg ogs Cezinando er et godt forbilde som formidler ting som det er og ikke legger silketepper over sannheten.

Alt i alt har han enda en gang skapt noe helt eget, unikt og dypt. Cezinando er en artist med en lysende fremtid og fin innflytelse, jeg gleder meg virkelig til se/hre det neste som kommer fra ham!!

Min personlige favoritt fra albumet hans er ndt til bli sangen "Ingenting blir det samme men samme for meg", elsker den sterke melodien, dype teksten og alt!

Hvilken sang liker du best fra det nye albumet til Cezinando? Hva synes du om ham?