BC Weekend

Hei igjen dere! Nå er det mandag igjen og det betyr for min del 3 dager til eksamen!! Det er helt sykt og nå skal jeg bare låse meg inne på rommet mitt og lese for full hals, min første eksamen er i markedsføring. Forhåpentligvis går det bra der i og med at jeg hadde markedsføring 1 og 2 på VGS, men det er mye vanskeligere det vi går gjennom nå. Etter den har jeg tre eksamener til før jeg endelig kan ta juleferie! Helgen min har vært utrolig koselig, jeg dro til Oslo på lørdag sammen med venninnen min for å bare ha en "rolig helg" før alt eksamenssityret, vi brukte selvfølgelig dagene til å lese men på kveldene gikk vi litt rundt i Oslo + at jeg skulle i bursdag hos en venninne av meg som endelig ble 20. Jeg bodde i en leilighet jeg leide på Barcode ila helgen siden jeg nå bor i Hønefoss.  Helgen var alt i alt utrolig koselig og slenger med bilder til dere under!! Nå skal jeg gå for å lese mer til eksamenen min. Håper dere har hatt en like fin helg som meg ...

Continental

Hei dere! Nå har jeg akkurat kommet inn på det andre hotellrommet jeg har denne helgen. Jeg trengte litt fri fra skolen og Hønefoss for å komme tilbake til "gamle vaner", så dette er perfekt for meg. Vell, det første rommet jeg hadde leide jeg med en kompis jeg ble kjent med i militæret, veldig hyggelig gutt som alltid er hyggelig å finne på noe med. Vi hadde leid hotellrom på Hotel Continental som er et hotell rett ved Nationalteateret. Jeg visste ikke engang om dette hotellet og i mitt hode er et av de mest fancy hotellene i Oslo, Plaza, men nå har jeg altså fått et nytt favoritthotell. Servicen var fantastisk, rommet var nydelig og jeg fikk skikkelig New York følelse av det hotellet der. Slenger med noen bilder under slik at dere får se. Anyway, hovedgrunnen med denne hotellhelgen var å møte venner fra militæret og finne på noe koselig med dem. Da jeg og kompisen min Henrik hadde kommet oss til rette på rommet inviterte vi over 3 venniner fra mil...

VLOG / Har du noen gang tenkt deg til Trænafestivalen?

Hei igjen dere! Nå når jeg publiserte videobloggen min igår tenkte jeg at det hadde vært koselig å legge ut videobloggen min fra Trænafestivalen med en gang. For dere som ikke vet hva Trænafestivalen er så er det en festival på en øy som heter Træna (No shit!!) som ligger i Nord-Norge. At det ligger i Nord-Norge sier alt, det er en nydelig festival med nydelig natur, mennesker, musikk og stemning.  (Bilde lånt fra visittranea.no) På bildet over ser du et bilde av øya Træna, det er en relativt liten øy men den har likevell mye å by på. Jeg liker Træna best under festivalperioden. I år dro jeg med 2 av mine beste venninner og vi var innstilt på gode opplevelser, drikke og minner for livet. Vi var utrolig heldige med nesten alle dagene, det var sol og skyfri himmel store deler av oppholdet og det gjorde jo teltopplevelsen mye bedre enn hva den ville blitt med regn hver dag. Vi fikk med oss artister som Sushi X Kobe, Linda Vidala, Julie Bergan, Aurora, Hkeem og Arif. Jeg angr...

Videoblogg TB

Hei igjen dere! Nå har jeg vært hjemme på perm fra militæret en veldig god stund (27 dager for å være nøyaktig), så imorgen er dagen for å dra tilbake til Gardermoen militære flyplass. Tiden har gått utrolig fort og snart har jeg vært der så lenge at jeg skal dimme. Imorgen er det nemlig en måned til karrieren min som vaktsoldat er over, det blir veldig trist men samtidig bra å begynne på studiene med en gang. Men tilbake til det dette innlegget egentlig skulle handle om, nå er det bare drittvær her jeg bor. Det har regnet i hele dag og store deler igår. Så jeg satt og kikket litt gjennom maccen min igår og fant en videoblogg som rett og slett bare hadde forsvunnet mellom alle bilder og innlegg i fjor. Da jeg satt å så den fikk jeg en veldig god sommerfølelse. Så jeg tenkte derfor, hvorfor ikke vise den til dere når det var det den var ment for uansett? Den ligger i YouTube-kanalen min, noe jeg etterhvert skal begynne å bruke mer og mer!! Håper dere liker den og imorgen kom...

Home is where your heart is

Hei igjen dere! Akkurat nå er jeg tilbake på militæreleiren og har litt fri, så derfor tenkte jeg at det kunne vært perfekt å begynne å skrive litt her inne igjen. Siden jeg er vaktsoldat i Luftforsvaret jobber jeg turnus hvor jeg er på 4 dager + 2 uker vakt. Deretter har jeg 10 dager fri, da reiser jeg enten rundt til venner eller så reiser jeg hjem. Denne permen her har vært litt frem og tilbake, jeg dro til Trondheim den første helgen for å møte vennene mine der. Vi dro ut på fredagen, hadde et lite reunion vors før vi dro på byen og det var utrolig hyggelig å se vennene mine igjen. Dagen etterpå skulle vi feire bursdagen til en venninne av meg, en venninne av venninnen min og en annen venn av de to. Det var også veldig koselig, etterpå skulle vi på Samfundet men det var så mye folk der. Dermed bestemte vi oss for heller å dra på en privat innflytningsfest hos noen bekjente av mine venner. Alle dagene i Trondheim utenom den siste (hvor jeg sov hos en annen) sov jeg hos...

Problemer på flyplassen

Hei igjen dere! Nå sitter jeg i sengen min hjemme i Sandnessjøen og tenkte jeg skulle oppdatere dere litt på hva som skjer om dagene i livet mitt. Jeg er hjemme på en 10 dagers perm som jeg har mellom vaktene jeg jobber som vakt og sikringssoldat for Luftforsvaret. Jeg reiste hjem på fredagen og skal være her til neste søndag. Jeg var ute i går med et par venner fra skolen som fortsatt er i Sandnessjøen og jobber før de skal videre ut i verden, det var vell egentlig her jeg stresset mest med forberedelsen i og med at reisen min fra Gardermoen ble svært hektisk pga flyproblemer. Jeg er nemlig litt irritert på militæret fordi de booker fly til meg med to ulike selskaper i stedet for et. Tilbake til flyene, jeg skulle reise fredag klokken 17.40 med Norwegian, flyet ble utsatt opp til 4-5 ganger, jeg som hadde god tid mellom flyvningene fikk plutselig veldig dårlig tid. Etterhvert var det litt over en time til flyet mitt med Widerøe fra Trondheim skulle gå til Sandnessjøen så jeg...

Siden sist

Hei dere! Nå er det leeenge siden mitt siste blogginnlegg og det er så utrolig mye som har skjedd siden sist. Da jeg skrev dette satt jeg i et rom i New York, noe dere skal få vite mer om etterhvert. Jeg prøver å komme meg inn i bloggperioden min igjen så dere vil få se mye av det som har skjedd gjennom bilder og et par innlegg her. Jeg håper på å være like aktiv som jeg var før men vi får se hvor mye tid jeg har til bloggen etterhvert. Dette blir bare et kortkort innlegg. Men jeg håper dere vil følge med videre inne på bloggen min og lese alt det nye jeg vil komme med, og takk til dere som har lest bloggen min dag ut og dag inn, selv de periodene jeg har hatt uten noen innlegg. Kjempeglad for dere fantastiske lesere ♥♥