BC Weekend

Hei igjen dere! N er det mandag igjen og det betyr for min del 3 dager til eksamen!! Det er helt sykt og n skal jeg bare lse meg inne p rommet mitt og lese for full hals, min frste eksamen er i markedsfring. Forhpentligvis gr det bra der i og med at jeg hadde markedsfring 1 og 2 p VGS, men det er mye vanskeligere det vi gr gjennom n. Etter den har jeg tre eksamener til fr jeg endelig kan ta juleferie! Helgen min har vrt utrolig koselig, jeg dro til Oslo p lrdag sammen med venninnen min for bare ha en "rolig helg" fr alt eksamenssityret, vi brukte selvflgelig dagene til lese men p kveldene gikk vi litt rundt i Oslo + at jeg skulle i bursdag hos en venninne av meg som endelig ble 20. Jeg bodde i en leilighet jeg leide p Barcode ila helgen siden jeg n bor i Hnefoss.  Helgen var alt i alt utrolig koselig og slenger med bilder til dere under!! N skal jeg g for lese mer til eksamenen min. Hper dere har hatt en like fin helg som meg ...

Continental

Hei dere! N har jeg akkurat kommet inn p det andre hotellrommet jeg har denne helgen. Jeg trengte litt fri fra skolen og Hnefoss for komme tilbake til "gamle vaner", s dette er perfekt for meg. Vell, det frste rommet jeg hadde leide jeg med en kompis jeg ble kjent med i militret, veldig hyggelig gutt som alltid er hyggelig  finne p noe med. Vi hadde leid hotellrom p Hotel Continental som er et hotell rett ved Nationalteateret. Jeg visste ikke engang om dette hotellet og i mitt hode er et av de mest fancy hotellene i Oslo, Plaza, men n har jeg alts ftt et nytt favoritthotell. Servicen var fantastisk, rommet var nydelig og jeg fikk skikkelig New York flelse av det hotellet der. Slenger med noen bilder under slik at dere fr se. Anyway, hovedgrunnen med denne hotellhelgen var mte venner fra militret og finne p noe koselig med dem. Da jeg og kompisen min Henrik hadde kommet oss til rette p rommet inviterte vi over 3 venniner fra mil...

VLOG / Har du noen gang tenkt deg til Trnafestivalen?

Hei igjen dere! N nr jeg publiserte videobloggen min igr tenkte jeg at det hadde vrt koselig legge ut videobloggen min fra Trnafestivalen med en gang. For dere som ikke vet hva Trnafestivalen er s er det en festival p en y som heter Trna (No shit!!) som ligger i Nord-Norge. At det ligger i Nord-Norge sier alt, det er en nydelig festival med nydelig natur, mennesker, musikk og stemning.  (Bilde lnt fra visittranea.no) P bildet over ser du et bilde av ya Trna, det er en relativt liten y men den har likevell mye by p. Jeg liker Trna best under festivalperioden. I r dro jeg med 2 av mine beste venninner og vi var innstilt p gode opplevelser, drikke og minner for livet. Vi var utrolig heldige med nesten alle dagene, det var sol og skyfri himmel store deler av oppholdet og det gjorde jo teltopplevelsen mye bedre enn hva den ville blitt med regn hver dag. Vi fikk med oss artister som Sushi X Kobe, Linda Vidala, Julie Bergan, Aurora, Hkeem og Arif. Jeg angr...

Videoblogg TB

Hei igjen dere! N har jeg vrt hjemme p perm fra militret en veldig god stund (27 dager for vre nyaktig), s imorgen er dagen for dra tilbake til Gardermoen militre flyplass. Tiden har gtt utrolig fort og snart har jeg vrt der s lenge at jeg skal dimme. Imorgen er det nemlig en mned til karrieren min som vaktsoldat er over, det blir veldig trist men samtidig bra begynne p studiene med en gang. Men tilbake til det dette innlegget egentlig skulle handle om, n er det bare drittvr her jeg bor. Det har regnet i hele dag og store deler igr. S jeg satt og kikket litt gjennom maccen min igr og fant en videoblogg som rett og slett bare hadde forsvunnet mellom alle bilder og innlegg i fjor. Da jeg satt s den fikk jeg en veldig god sommerflelse. S jeg tenkte derfor, hvorfor ikke vise den til dere nr det var det den var ment for uansett? Den ligger i YouTube-kanalen min, noe jeg etterhvert skal begynne bruke mer og mer!! Hper dere liker den og imorgen kom...

Home is where your heart is

Hei igjen dere! Akkurat n er jeg tilbake p militreleiren og har litt fri, s derfor tenkte jeg at det kunne vrt perfekt begynne skrive litt her inne igjen. Siden jeg er vaktsoldat i Luftforsvaret jobber jeg turnus hvor jeg er p 4 dager + 2 uker vakt. Deretter har jeg 10 dager fri, da reiser jeg enten rundt til venner eller s reiser jeg hjem. Denne permen her har vrt litt frem og tilbake, jeg dro til Trondheim den frste helgen for mte vennene mine der. Vi dro ut p fredagen, hadde et lite reunion vors fr vi dro p byen og det var utrolig hyggelig se vennene mine igjen. Dagen etterp skulle vi feire bursdagen til en venninne av meg, en venninne av venninnen min og en annen venn av de to. Det var ogs veldig koselig, etterp skulle vi p Samfundet men det var s mye folk der. Dermed bestemte vi oss for heller dra p en privat innflytningsfest hos noen bekjente av mine venner. Alle dagene i Trondheim utenom den siste (hvor jeg sov hos en annen) sov jeg hos...

Problemer p flyplassen

Hei igjen dere! N sitter jeg i sengen min hjemme i Sandnessjen og tenkte jeg skulle oppdatere dere litt p hva som skjer om dagene i livet mitt. Jeg er hjemme p en 10 dagers perm som jeg har mellom vaktene jeg jobber som vakt og sikringssoldat for Luftforsvaret. Jeg reiste hjem p fredagen og skal vre her til neste sndag. Jeg var ute i gr med et par venner fra skolen som fortsatt er i Sandnessjen og jobber fr de skal videre ut i verden, det var vell egentlig her jeg stresset mest med forberedelsen i og med at reisen min fra Gardermoen ble svrt hektisk pga flyproblemer. Jeg er nemlig litt irritert p militret fordi de booker fly til meg med to ulike selskaper i stedet for et. Tilbake til flyene, jeg skulle reise fredag klokken 17.40 med Norwegian, flyet ble utsatt opp til 4-5 ganger, jeg som hadde god tid mellom flyvningene fikk plutselig veldig drlig tid. Etterhvert var det litt over en time til flyet mitt med Widere fra Trondheim skulle g til Sandnessjen s jeg...

Siden sist

Hei dere! N er det leeenge siden mitt siste blogginnlegg og det er s utrolig mye som har skjedd siden sist. Da jeg skrev dette satt jeg i et rom i New York, noe dere skal f vite mer om etterhvert. Jeg prver komme meg inn i bloggperioden min igjen s dere vil f se mye av det som har skjedd gjennom bilder og et par innlegg her. Jeg hper p vre like aktiv som jeg var fr men vi fr se hvor mye tid jeg har til bloggen etterhvert. Dette blir bare et kortkort innlegg. Men jeg hper dere vil flge med videre inne p bloggen min og lese alt det nye jeg vil komme med, og takk til dere som har lest bloggen min dag ut og dag inn, selv de periodene jeg har hatt uten noen innlegg. Kjempeglad for dere fantastiske lesere ♥♥